PROTECT UNBORN LIFE ! SHUT DOWN PLANNED PARENTHOOD c090214

Wednesday, May 11, 2022

Dear St Columban Catholic, Garden Grove CA ✝ ❤ 🙏

Update: hello Vietnamese community. I am a white American male & usually attend the English mass but occasionally if i miss daily morning mass i will drop in at the Vietnamese-language evening mass. Notice i say "language" because it is NOT reserved for ONLY Vietnamese-Americans. White Americans ARE allowed too. Please DON'T stare at me like I'm a intruding. I can follow the liturgy on the screen & even use a translator app to understand the homily. We ALL need the eucharist . Please be accepting of me as a fellow believer in Jesus Christ.

CẬP NHẬT: Xin chào cộng đồng Việt Nam. Tôi là một người đàn ông Mỹ da trắng và thường tham dự Thánh lễ tiếng Anh nhưng đôi khi nếu tôi bỏ lỡ Thánh lễ buổi sáng hàng ngày, tôi sẽ ghé vào Thánh lễ buổi tối bằng tiếng Việt. Lưu ý tôi nói "ngôn ngữ" vì nó không được dành riêng cho người Mỹ gốc Việt. Người Mỹ da trắng cũng được phép. Xin đừng nhìn chằm chằm vào tôi như thể tôi đang xâm nhập. Tôi có thể theo dõi phụng vụ trên màn hình và thậm chí sử dụng ứng dụng dịch để hiểu bài giảng. Tất cả chúng ta đều cần Bí tích Thánh Thể. Xin hãy chấp nhận tôi là một người đồng hương vào Chúa Giêsu Kitô